Wednesday, March 30, 2011

Ipod Touch



Fuhhh!! Nasib baik! Aku hampir2 nak pengsan apabila mendapat tau yang iPod Touch aku xde bersama aku. Aku cari di merata-rata tempat tetapi x jumpa jgk. Aku pun panik. Itu hadiah dari ayah aku.. Kalau hilang nak cakap apa nnt? Aku pun ingat la balik di mana tempat terakhir aku pergi sebelum balik ke rumah. Aku baru ingat yang aku ada singgah satu kedai makan. Mungkin aku terletak iPod aku kat meja ataupun terjatuh. Pastu aku ingat2 balik yang aku xde kuarkan pun iPod tu td.. Dalam keadaan panik aku pun cepat2 kuar rumah untuk pergi ke kedai makan tadi. Sebelum aku kuar, aku teringat pula yang selepas aku balik dari kedai makan, aku pergi ke bilik ke 2 aku dan baring2 di dalam bilik itu... Rupa2nya.. iPod tu berada di atas katil.. Kuang kuang kuang... hahaha.. Inilah padah orang yang duduk di rumah yang banyak bilik.. ;)
Mcm mana boleh lupa pun aku tak tau... Apa2 pun iPod tu dah ada kat aku.. Hilang dah rasa panik di kepala aku ni.. :D

2 comments:

  1. haha pesal blog kau mcm blog begginer jer...try tgk aku punye.
    http://menzspace.blogspot.com/2011/03/blogging-revolution.html

    ReplyDelete
  2. eleh... malas je nak wat smart2... hahahaa.. nanti ada masa aku wat la.. :D

    ReplyDelete

slidedotcom